Mitä Jack Van Impe:n tuotantoa löytyy käännettynä suomeksi, ja löytyy Oulusta?

Kysytty

Hei!

Mitä Jack Van Impe:n tuotantoa löytyy käännettynä suomeksi, ja löytyy Oulusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jack Van Impen teoksia on suomennettu kaksi. Teosten nimet ovat: Minne joudun kuoltuani ja Katso Kristusta ristillä. Molemmat teokset löytyvät Oulun yliopiston kirjastosta lukusalikappaleina, eli niitä voi käydä paikan päällä lukemassa muttei saa kotilainaan.

Minne joudun kuoltuani -kirjan voi myös kaukolainata Oulun kaupunginkirjaston kautta muualta suomesta. Kaukolaina maksaa 1e/teos. Voit tehdä kaukolainapyynnön Oulun kaupunginkirjaston kotisivujen kautta: http://www.ouka.fi/oulu/kirjasto