Otsikko
Mistähän teoksesta löytyisi Hilma Heikkilän runo Elämäni kangaspuut

Kysytty

Mistähän teoksesta löytyisi Hilma Heikkilän runo Elämäni kangaspuut

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon nimi on Kangaspuissa ja se löytyy teoksesta Runo on vapaa (Otava, 1996). Hilma Heikkilän runoja löytyy myös teoksesta Hilma Heikkilän runoja (toim. Annikki Wiirilinna) ja Keski-Pohjanmaan nuorisoseuran kymmenvuotisjulkaisu v. 1917-1927 : 10, Vuosikirja toimintavuodelta 1926-27 sekä Runoja, joka löytyy käsikirjoituksena Kalajoen kirjastosta sekä painettuna Jyväskylän yliopiston kokoelmasta.

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tuo runo ei ole se oikea.
Runon nimi on oikeasti "Elämäni kangaspuut" ja tekijä on Hilma Heikkilä (s.1902 Ylivieska).
Runo ei ollut myöskään teoksessa "Runoja / Hilma Heikkilä, Anna Saari" eikä
"Hilma Heikkilän runoja / toim. Annikki Wiirilinna".