Mistähän on kysymys kun yritän varata piakkoin ilmestyvää Natasha- Epävakaat laitteet sarjakuva albumia, niin haku vie aiemmin ilmestyneen albumin Caltechin…

Kysytty

Mistähän on kysymys kun yritän varata piakkoin ilmestyvää Natasha- Epävakaat laitteet sarjakuva albumia, niin haku vie aiemmin ilmestyneen albumin Caltechin kriisi tietoihin.
Ja kun yritän vara Blake ja Mortimer albumia Suuren pyramidin arvoitus, haku väittää, ettei ilmesty eikä siis voi varata. Haun tuloksessa oleva kansikuva kuitenkin on ensin mainitun Natasha - Epävakaa laitteet albumin kansi.
Jotain on nyt vissiin mennyt ristiin

Vastaus

Vastattu

Hei,

Tämä onkin pienoinen sotku, johon törmäsin itsekin. Epävakaat laitteet -albumi ei ole vielä tietokannassa, mutta haku löytää Caltechin kriisin, koska sen tiedoissa on, että kyseessä on kaksiosainen tarina, jonka toinen osa on Epävakaat laitteet.

Blake & Mortimer Suuren pyramidin arvoitus -albumin julkaisu taas on kuten mainitsitkin peruuntunut, mutta nähtävästi jostain syystä sen ISBN-koodi on annettu tuolle uudelle Natasha-albumille, jolloin kuva tai albumin tiedot eivät ole päivittyneet kaikkialle, vaan monessakin paikassa on vielä vanhaa tietoa. Koska järjestemät hyödyntävät kukin julkaisun yksilöintiin juuri tuota ISBN-koodia, aiheuttaa tämä sotkua. Asia korjaantunee heti kun tuo uusi Natasha-albumista on laitettu tilaukseen.