Mistähän löytyisi runo/laulu tonttu tippelistä? "Täs on tonttu tippeli ja osaan monta seikkaa.." Näin jotenkin se siis kuuluu..

Kysytty

Mistähän löytyisi runo/laulu tonttu tippelistä? "Täs on tonttu tippeli ja osaan monta seikkaa.." Näin jotenkin se siis kuuluu..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tonttu Tippeli -niminen runo on Ester Ahokaisen kirjoittama ja se löytyy ainakin hänen teoksestaan Juhla joutuu. Valistus 1952.