Mistä voisin löytää esitelmää varten tietoa kirjailija Kari Hanhisuannosta?

Kysytty

Hei, Mistä voisin löytää esitelmää varten tietoa kirjailija Kari Hanhisuannosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt varsinaisia painettuja lähteitä kysymästäsi kirjailijasta. Muutama viite lehtiartikkeleihin löytyi. Ne lienevät lähinnä kirja-arvosteluja, mutta mahdollista tietenkin on, että mukana on jotain muutakin tietoa. Tässä luettelo artikkelitietokanta Arton antamista viitteistä:

Rankkaaa tekstiä narsismista ja parisuhdeväkivallasta. Silvennoinen, Eija Miranda, 2014. Sisältyy julkaisuun Lapillinen : 36 (2014) : 1, s. 19

Taas salaliittoa! / Heikki Kaskimies. 2012. Sisältyy julkaisuun Ruumiin kulttuuri / 29 (2012) : 4, s. 64

Granstedin suvun mysteeri / Johanna Tunturi.2011. Sisältyy julkaisuun Ruumiin kulttuuri / 28 (2011) : 4, s. 68

Suomalainen amok.Salovaara, Kyösti. 2010. Sisältyy julkaisuun Ruumiin kulttuuri / 27 (2010) : 4, s.74-75

Netistä löytyy Kari Hanhisuannosta jonkin verran tietoa. Lukukeskuksen sivuilla on pieni esittely ja linkki kirjailijan kotisivuille, pääset tutkimaan niitä osoitteesta: http://www.lukukeskus.fi/kirjailijavierailut/kirjailijat/hanhisuanto-ka…

Myös KirjaSammon sivuille hänet on listattu, mutta mitään lisätietoa edelliseen ei sieltä löydy. KirjaSampo osoitteessa: http://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aperson_12317596360492