Mistä voisin lainata kirjat nimeltä: Pelin, R. 2005. Projektihallinnan käsikirja sekä Stenberg, M. 2006. Tietoarkkitehtuurin johtaminen. Otava 2006?

Kysytty

Hei!
Mistä voisin lainata kirjat nimeltä:
Pelin, R. 2005. Projektihallinnan käsikirja
sekä
Stenberg, M. 2006. Tietoarkkitehtuurin johtaminen. Otava 2006?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Projektihallinan käsikirjaa löytyy vuosien 1999,2002,2004,2008 ja 2009 painoksina. Viimeisiimmästä vuoden 2009 painoksesta on varauksia, joten se ei nyt ole saatavana mistään pääkaupunkiseudun kirjastoista. Vanhempien painoksien saatavuustiedot löytyvät osoitteeesa:http://www.helmet.fi/search~S9*fin/X

Martin Stenbergin kirjan Tieto: tietojohtamisen arkkitehtuuri )Otava 2006) saatavuustiedot löytyvät samasta osoitteesta. Sitä löytyy lainattavana tällä hetkellä esim. Rikhardinkadun ja Pasilan kirjastoissa. Varaukset kirjoista voi tehdä www.helmet.fi sivuston kautta tai soittamalla kirjastoon.