Otsikko
Mistä voisin etsiä laulujen sanoja, suomalaisia tai ulkolaisia? Löysin esim. yleisradion sivut www.yle.fi/aanilevysto, mutta niillä ei ole sanoja…

Kysytty

Mistä voisin etsiä laulujen sanoja, suomalaisia tai ulkolaisia?
Löysin esim. yleisradion sivut www.yle.fi/aanilevysto, mutta
niillä ei ole sanoja. Erityisesti ja etenkin tahtoisin löytää
Anki Linquistin laulujen sanoja levyiltä Anki sateen jälkeen ja
Ne kesäyöt.

Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netistä löytyy jonkun verran suomalaisiakin laulujen sanoja. Hyvä
aloituspaikka on Hämeenlinnan kaupunginkirjaston (http://www.htk.fi/kirjasto)
linkkilista kohdasta musiikki/muuta/sanoitukset (http://www.htk.fi/kirjasto/music3.htm#sanat).
Ankin sanoituksia en kuitenkaan ainakaan lyhyen selailun jälkeen
löytänyt. Nuottikokoelmasta "60-luvun hitit" löytyy Ankin esittämä Sunny
sanoineen, muuten nuotit Ankin esittämistä kappaleista tuntuvat
olevan kiven alla. Biisi biisiltä voisi vielä koettaa etsiä.
Tarkistin myös muutamasta äänitteestä, olisiko niiden tekstiliitteissä
sanoituksia (LP Anki: Sateen jälkeen sekä kokoelma-CD Anki: 20
suosikkia--Ne kesäyöt), mutta ei tärpännyt.