Kysymys koskee marssi-/taistelulaulua, jonka kertosäe kuuluu: "Glory, glory, hallelujah! Glory, glory, hallelujah! Glory, glory, hallelujah! The/His truth is…

Kysytty

Kysymys koskee marssi-/taistelulaulua, jonka kertosäe kuuluu:

"Glory, glory, hallelujah!
Glory, glory, hallelujah!
The/His truth is marching on"

Onko kappaleeseen tehty suomenkielisiä sanoja? Minulle riittää pelkkä kertosäe.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen kertosäe on suomennettu vain osittain. (Suuri toivelaulukirja 5, Musiikki Fazer, Suuri suomalainen kirjakerho 1983).