Mistä löytäisimme laulun sanoja suomalaiseen tango ja iskelmä musiikkiin netin välityksellä?

Kysytty

Mistä löytäisimme laulun sanoja suomalaiseen tango ja iskelmä musiikkiin netin välityksellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaista tango- ja iskelmämusiikin lyriikkaa löytyy netistä hyvin vähän. Kokeilin hakea tiettyjen esittäjien kotisivuilta, mutta niiltä ei sanoituksia löytynyt. Makupalat.fi-musiikkisivuilta (https://www.makupalat.fi/fi/k/807%2B114734/hae?category=114696&sort=tit…) löytyy jonkin verran laululyriikkaa, mutta suurin osa siitä on poppia/rokkia. Vilkaise kuitenkin! Parhaiten sanoituksia löytyy käymällä selailemassa kirjaston nuottikokoelmia.