Kuka esittää laulun, jonka sanat menevät, että saunassa synnyin minä tumman orren alla eikä pirttiin viety mua milloinkaan ja kuinkas se jatkuu?

Kysytty

Kuka esittää laulun, jonka sanat menevät, että saunassa synnyin minä tumman orren alla eikä pirttiin viety mua milloinkaan ja kuinkas se jatkuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen nimi on Tumman orren alla. Sävel on trad. ja sanat on tehnyt Juha Vainio. Kappaleen ovat levyttäneet Esa Niemitalo (äänitteillä Hissun kissun ja Laulelmia) sekä Taisto Ahlgren (äänitteellä Pettäjän tie). Sanat löytyvät mm. kirjasta Juha Vainio: Sellaista elämä on ; toim. Jaakko Salo. Helsinki : Kirjayhtymä, 1993.

15 ääntä

Kommentit

Onko tumman orren alla nimiseen lauluun nuotteja?