Eri lähteissä eri tiedot. Kirjoitan Katri Helenasta kertovan musikaalin käsiohjelmaa ja haluaisin oikeat tiedot seuraavasta musiikkikappaleesta: KESÄN LAPSI…

Kysytty

Eri lähteissä eri tiedot. Kirjoitan Katri Helenasta kertovan musikaalin käsiohjelmaa ja haluaisin oikeat tiedot seuraavasta musiikkikappaleesta:
KESÄN LAPSI Viva America
Säv. Subway -Gilsby (sävellys). Veikko Samuli, (sovitus). Chrisse Johansson, (sanoitus B Estarby ja Jean Pierre Henri Bourtayre, suomennos???? ristiriitoja tiedoissa suomenkieliset sanat Chrisse Johansson

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sekä Suomen Äänitearkiston tiedoissa että Helmet-verkkokirjastossa löytyvässä viitteessä sanoittajaksi/kääntäjäksi mainitaan Chrisse Johansson.

http://www.aanitearkisto.fi/firs2/fi/index.php

https://www.helmet.fi/search~S9*fin?/Xcdlevy+%22kes{232}an+lapsi%22+katri+helena+johansson&searchscope=9&SORT=DZ/Xcdlevy+%22kes{232}an+lapsi%22+katri+helena+johansson&searchscope=9&SORT=DZ&extended=0&SUBKEY=cdlevy%20%22kes%C3%A4n%20lapsi%22%20katri%20helena%20johansson/1%2C7%2C7%2CB/frameset&FF=Xcdlevy+%22kes{232}an+lapsi%22+katri+helena+johansson&searchscope=9&SORT=DZ&7%2C7%2C