Mistä voisi saada Violeta Parran Grazias a la Vida laulun suomenkieliset sanat ja nuotit?

Kysytty

Mistä voisi saada Violeta Parran Grazias a la Vida laulun suomenkieliset sanat ja nuotit?

Vastaus

Vastattu

"Gracias a la Vida", suomeksi "Elämälle kiitos", löytyy esimerkiksi nuottijulkaisusta Suuri toivelaulukirja. Toivotuimmat (F-kustannus, 2016).

0 ääntä

Kommentit

Jaana Lapon sanoituksen lisäksi lauluun on olemassa myös Pentti Saaritsan sanoitus Miten voin kyllin kiittää. Se sisältyy Toivelauluja-vihkoseen osaan 114.