Musiikkiosastolle kysymys: Olisiko mm. Georg Otsin laulamaan kappaleeseen "Tuomen tarina" olemassa nuotinnosta? Olen jo hieman kysellyt asiaa…

Kysytty

Hei,
musiikkiosastolle kysymys: Olisiko mm. Georg Otsin laulamaan kappaleeseen "Tuomen tarina" olemassa nuotinnosta? Olen jo hieman kysellyt asiaa nuottikustantajilta ja mm. sieltä linkkinä saamastani Viola -palvelusta vai millä nimellä se nyt olikaan... huonolta näyttää. Mutta jokin kustantajista suositteli kysymään kirjastosta, joten tuossapa pähkinä purtavaksi? Tiedosta - kummasta vaan - kiitollisena...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulusta Tuomen tarina ei valitettavasti löytynyt yhtään nuotinnosta kirjaston käytössä olevista eri tietokannoista eikä googlaamallakaan.