Voisitko neuvoa minua? Etsin nuottia Tapani Kansan esittämään kappaleeseen "Mulle toimii se näin". Kiitos etukäteen.

Kysytty

Hei. Voisitko neuvoa minua? Etsin nuottia Tapani Kansan esittämään kappaleeseen "Mulle toimii se näin". Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on alunperin Cole Porterin Can-Can-musikaalista, ja sen alkuperäinen nimi on It's All Right with me. Nuotit, englanninkielisin sanoin ja englanninkielisellä nimellä, löytyvät näistä kirjoista:

- Suuri toivelaulukirja. 21 / toimittaneet Virpi Kari, Ari Leskelä
- Suuri musikaalikirja / Toimitus Virpi Kari

Molemmat kirjat ovat monien kirjastojen kokoelmissa.