Mistä voin tilata Vantaan kaupungin vuoden 1999 vuosikertomuksen?

Kysytty

Mistä voin tilata Vantaan kaupungin vuoden 1999 vuosikertomuksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaan kaupungin yleisneuvonnasta puh. 8392 2133 kerrottiin, että vuosikertomusta ei ole tehty vuonna 1999. Viimeisin on vuodelta 1996. Lisäinformaatiota asiasta ja Vantaan kaupungin toiminnasta voi kysyä kaupungin rahatoimistosta, Asematie 2 puh. 83922013.