Ainakin Sellon kirjastossa oli aikoinaan valtavan kokoinen kuvakirja nimeltään A Day in the Life of the Soviet Union. Nyt sitä ei löydy haulla mistään…

Kysytty

Hei! Ainakin Sellon kirjastossa oli aikoinaan valtavan kokoinen kuvakirja nimeltään A Day in the Life of the Soviet Union. Nyt sitä ei löydy haulla mistään pääkaupunkiseudun kirjastosta. Onko se todella poistettu valikoimista vai mitä sille on tapahtunut? Selailin sitä aina välillä Sellossa käydessäni.

A

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei tosiaan löydy pääkaupunkiseudun kirjastojen kokoelmista. Jos ei kirjaa enää löydy helmet-tietokannasta, niin kyllä se on poistettu.

Pääkaupunkiseudulla kyseisen kirjan voi edelleen löytää Helsingin yliopiston kirjastosta Kaisa-talosta, joka sijaitsee Kaisaniemenkadulla. Sieltä kirjan saa lainaksikin.

Toinen paikka, josta sen saa lainaksi, on Aalto-yliopiston Arabianrannan kampuksen kirjasto.