Otsikko
Mistä voin tilata toukokuussa 2023 ilmestyneen Tosi elämää -aikakauslehden? Kustantaja Kolmiokirja neuvoi tilaamaan kirjastosta. Helmet antoi nollatuloksen.

Kysytty

Mistä voin tilata toukokuussa 2023 ilmestyneen Tosi elämää -aikakauslehden? Kustantaja Kolmiokirja neuvoi tilaamaan kirjastosta. Helmet antoi nollatuloksen.

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastoon ei tule Tosi elämää -lehteä, eikä lehtiä muutenkaan voi tilata omaksi kirjaston kautta, luettavaksi ja yleensä myös lainattavaksi kyllä. Tosi elämää -lehti on Finna-tietokannan mukaan luettavissa esimerkiksi Kansalliskirjaston erikoislukusalissa. Lainattavaksi sitä ei sieltä saa.

Hakupalvelu | Arkistot, kirjastot, museot | Finna.fi

Etusivu | Kansalliskirjasto