Otsikko
Mistä voi tietää kuinka monta Emiliaa on annettu kutsumanimeksi ja kuinka monta ihmistä omistaa nimen vain toisena nimenä?

Kysytty

Mistä voi tietää kuinka monta Emiliaa on annettu kutsumanimeksi ja kuinka monta ihmistä omistaa nimen vain toisena nimenä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eero Kiviniemen kirjassa Suomalaisten etunimet vuodelta 2006 on kerrottu Suomessa annettujen nimien määrät. Emilia-nimeä on 1900-luvulla annettu 40310 kpl, niistä 11 % on ollut ensimmäisenä nimenä.