Mistä voi saada tietoa viestinnästä kautta aikojen, kun pitäisi tehdä koulussa esitelmä siitä esim. kivikausi, rautakausi ja ne)

Kysytty

Mistä voi saada tietoa viestinnästä kautta aikojen, kun pitäisi tehdä koulussa esitelmä siitä esim. kivikausi, rautakausi ja ne)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin Helmetistä joitakin kirjoja, joista voisi löytyä tietoa aiheestasi:
"Savitauluista satelliitteihin", toimittanut Aimo Ruusunen.
Tämä kirja löytyy ainakin Pasilan , Kallion ja Töölön kirjastoista luokassa 384.09.

Korhonen, Mikko: "Kielen synty" luokassa 850 esim. Pasilan, Töölön ja Itäkeskuksen kirjastoissa.

Sassoon, Rosemary: "Signs, symbols and icons: pre-history to computer age". Kirjaa on vain Keski-Espoon kirjastossa.

Myös Internetissä löytyy tietoa viestinnän historiasta osoitteessa: www.internetix.fi/opinnot/opintojaksot/0viestinta/tiedotusoppi/johdatus…