Mistä voi nähdä kirjastojen lainattavat naamiaisasut?

Kysytty

Hei, mistä voi nähdä kirjastojen lainattavat naamiaisasut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-sivuilta kirjastojen lasten rooliasut löytyvät kirjoittamalla hakusanaksi rooliasut ja valitsemalla aineistoksi "esine". Rooliasuja on tällä hetkellä vain Espoon Entressen ja Espoon kirjastoauton kokoelmissa. Tässä linkki hakuun:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1899213__S%28rooliasut%29%20f%3Aq__Orightresult__U__X3?lang=fin&suite=cobalt

Vaatteet voi varsinaisesti nähdä vain kirjastossa, kuvia niistä ei ole.