Otsikko
Mistä teoksesta löytyy Artturi Leinosen näytelmä Vanha Härmä?

Kysytty

Mistä teoksesta löytyy Artturi Leinosen näytelmä Vanha Härmä?

Vastaus

Vastattu

Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmasta Vanhan Härmän voi löytää Leinosen Koottujen teosten 10. osasta (WSOY, 1956). Omana niteenään näytelmä ilmestyi Edistysseurojen kustannuksen kautta vuonna 1920, mutta tätä alkuperäislaitosta ei PIKI-alueen kirjastoissa ole.