Mistä teoksesta löydän Arvo salon tilastomiesrunon tai -laulun.

Kysytty

Mistä teoksesta löydän Arvo salon tilastomiesrunon tai -laulun.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arvo Salon teoksessa "Ystäville, yhteisöille : runotervehdyksiä vuosilta 1982-1992" on runotervehdys nimeltä "Tilastotiede".

Runoa tai laulua nimeltä "Tilastomies" ei käytettävissä olevista teoksista löytynyt. http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sarvo%20salo%20runot%20%20%2…

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

minulta löytyy ko. runo ja sävel Arvo Salon signeeraamana. Tarvittaessa voin lähettää siitä kopion.