Mistä saisin sävelet lauluun laitumelle kesä koittaa jokaiselle aurinkoa....

Kysytty

Mistä saisin sävelet lauluun laitumelle kesä koittaa jokaiselle aurinkoa....

Vastaus

Vastattu

Pekka Kososen säveltämä ja sanoittama laulu "Laitumelle" sisältyy nuotteihin "Saa laulaa! 4" (Otava, 2012) ja "Laulutuuli" (Lasten keskus, 2011). Laulu alkaa: "Lauma lähtee laitumelle, kesä koittaa jokaiselle." Kummassakin nuotissa on laulun melodianuotinnos, sointumerkit ja sanat.