Otsikko
Mistä saisi tietoa miten tehdään asiakastyytyväisyystutkimus oikeiden normien mukaan?

Kysytty

Mistä saisi tietoa miten tehdään asiakastyytyväisyystutkimus oikeiden normien mukaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löytyy paljon kirjallisuutta. Voit etsiä kirjaston plussa-tietokannasta aihehaulla kirjoittamalla asiasanaksi esim. haastattelut, haastattelututkimus, kyselytutkimus tai mielipidetutkimus, myös asiakastyytyväisyys, -kysely tai asiakaspalvelu. Internetissä voit saman tehdä osoitteessa http://www.libplussa.fi/ käyttämällä asiasanahakua.