Kyselisin, onko alla mainitsemalleni kirjalle jotakin melko vastaavanlaista teosta. Tietenkään identtistä kirjaa ei ole, mutta aiheiltaan samanluonteista…

Kysytty

Kyselisin, onko alla mainitsemalleni kirjalle jotakin melko vastaavanlaista teosta. Tietenkään identtistä kirjaa ei ole, mutta aiheiltaan samanluonteista.

Hotelli-ja ravintola-alan koulutusohjelman pääsykoekirja:
Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena. Edita.
Lämsä, Anna-Maija & Uusitalo, Outi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena on asiasanoitettu sanoilla: palvelut, markkinointi, asiakaspalvelu, asiakassuhde, palveluyritykset, laatu, johtaminen, esimiehet

Asiasanoilla palvelut markkinointi laatu löytyy esim. seuraava kirja Asiakaspalvelu : tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä? / Päivi Kannisto, Santeri Kannisto, julk. 2008

Asiasanoilla asiakaspalvelu johtaminen esim. seuraavat kirjat
Johda ja kehitä asiakaspalvelua / Camilla Reinboth, julk. 2008
Hyvän palvelun kehittäminen / Tapio Rissanen, julk. 2006

Katsoin kysymäsi kirjan saatavuustietoa Helsingin kauppakorkeakoulun kirjastosta, Helcat-järjestelmä kertoo, että 3 nidettä olisi paikalla.
https://helcat.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?LANGUAGE=Suomi&BBID=8…
Helsingin kauppakorkeakoulun kirjasto http://lib.hse.fi/FI/