Otsikko
Mistä saan tietoa aiheesta: "liikunta lasten /nuorten kehityksen tukijana"?

Kysytty

Mistä saan tietoa aiheesta: "liikunta lasten /nuorten kehityksen tukijana"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lapsista/nuorista ja liikunnan merkityksestä löytyy varsin runsaasti tietoa esimerkiksi pääkaupunkiseudun aineistotietokanta Plussan kautta. Voit tehdä hakuja kirjastoissa tai internetin kautta. Käytä hakusanoja lapset ja liikunta. Kirjastojen kautta pääset hakemaan myös artikkelitietokanta Aleksista, josta saat viitteitä lehtiartikkeleista. Katkaistuilla hakusanoilla lapse* liikun* sai tulokseksi 160 artikkeliviitettä.