Otsikko
Mistä löydän Espoon kaikki liikunta/urheiluseurat? Etsin tietoa lähinnä erilaisista jumppa/liikunta/urheilu- mahdollisuuksista lähinnä 5v. pojalleni. Olen…

Kysytty

Mistä löydän Espoon kaikki liikunta/urheiluseurat? Etsin tietoa lähinnä erilaisista jumppa/liikunta/urheilu- mahdollisuuksista lähinnä 5v. pojalleni. Olen etsinyt netistä tietoa ja löysin ainakin Esbo If:n sivut ja sieltä löytyi ainakin yksi urheilukerho.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon tanssiopisto järjestää eri puolilla Espoota lasten tanssi- nimistä liikuntaa myös alle kouluikäisile lapsille. Espoon tanssiopiston toimisto p. 09-4552495 klo 9-15, http://www.espoontanssiopisto.fi/

Espoon kaupungin verkkosivuilta http://www.espoo.fi voi napsauttaa vasemmasta yläpalkista Espoon palvelut- valikkoa, jossa on vaihtoehto Liikunta. Sieltä pääsee urheiluseurarekisteriin. 5- vuotiaille ei näyttänyt siellä olevan paljonkaan tarjolla. Kirjastosta saa liikuntatoimen esitteitä, mm. Liikkuva Espoo- nimistä julkaisua, josta voi saada lisätietoja. Liikuntatoimen keskus on lähettänyt kirjastoihin myös Anna palautetta- lomaketta, jonka avulla voi kysyä, kiittää ja moittia sekä antaa ehdotuksia. Kysyä voi myös joko sähköpostilla liikunta@espoo.fi tai puhelimella 09-8165011 tai käyntiosoitteesta Kamreerintie 3 B, 02770 ESPOO virka-aikana.