Otsikko
Mistä saan käsiini seuraavan kirjan: Suojanen Kalevi, Sirainen, Antti: Opi yhtiöoikeutta lisää.

Kysytty

Hei! Mistä saan käsiini seuraavan kirjan:
Suojanen Kalevi, Sirainen, Antti:
Opi yhtiöoikeutta lisää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa löytyy Joensuun, Oulun ja Turun (Åbo Academi) yliopiston kirjastoista. Voit tehdä siitä halutessasi kaukopalvelupyynnön. Helsingissä kaukolainaus on Helsingissä kirjoilla olevalle tässä tapauksessa ilmaista (viiden markan varausmaksua lukuun ottamatta).