Vuosina 1972-73 olivat 1. ja 2. luokilla käytössä lukukirjat, jossa toisessa oli runo Avaruuskissa (tai Meidän kissa). Loru alkoi seuraavasti: Raketti kuuhun…

Kysytty

Vuosina 1972-73 olivat 1. ja 2. luokilla käytössä lukukirjat, jossa toisessa oli runo Avaruuskissa (tai Meidän kissa). Loru alkoi seuraavasti: Raketti kuuhun ammuttiin, uutisissa niin kerrottiin,.... . Miten meni lorun loppu ja mikä oli (aapis)kirjan nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon nimi on Raketti, kissa ja kuu ja se on kirjassa Kirsi Kunnas: Aikamme aapinen, WSOY 1970 (2.painos).