Mistä saa tilattua nuotit Janne Tulkin esittämään lauluun "Tulvii Pohjanmaa" Lyrics Vexi Salmi

Kysytty

Hei. Mistä saa tilattua nuotit Janne Tulkin esittämään lauluun "Tulvii Pohjanmaa"
Lyrics Vexi Salmi

Vastaus

Vastattu

Hei!

Nuotit kyseiseen kappaleeseen löytyvät muun muassa tästä:

tekijä: Janne Tulkki
teoksen nimi: Janne Tulkki
https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1556752

Muita nuotteja, joista kappale löytyy, voit etsiä kirjoittamalla hakukenttään kappaleen nimen ja rajaamalla hakua valitsemalla aineistoksi nuotit.

Voit varata nuotin joko Helmet.fi:stä, tarvitset varaamiseen kirjastokortin numeron ja PIN-koodin. Voit myös soittaa tai käydä lähikirjastossasi.