Mistä kirjasta löytäisin Valto Tynnilän tekemän humppakappaleen Orpo sanat ja nuotit? Asiakkaan mukaan kappaleen on joskus esittänyt Iiris Kangasniemi.

Kysytty

Mistä kirjasta löytäisin Valto Tynnilän tekemän humppakappaleen Orpo sanat ja nuotit?
Asiakkaan mukaan kappaleen on joskus esittänyt Iiris Kangasniemi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimme Suomen kansallisdiskografiasta Violasta, mutta sieltä nuotteja ei löytynyt. Violassa oli kyllä samanniminen kappale vuodelta 1932, josta oli tietona annettu vain alkusäkeet "Orvoksi tänne jäin". Kyseistä säettä ei ole Tynnilän laulussa eli kyseessä on eri laulu.

Tietojemme perusteella kappaleen nuotteja ja sanoja ei siis löydy Suomen kirjastoista.