Teen lyhyttä elokuvaa omista kuvamateriaaleista käyttäen Google Photos -sovellusta. Onko sovelluksen tarjoama musiikki valmiiksi teostovapaata, jos julkaisen…

Kysytty

Hei! Teen lyhyttä elokuvaa omista kuvamateriaaleista käyttäen Google Photos -sovellusta. Onko sovelluksen tarjoama musiikki valmiiksi teostovapaata, jos julkaisen filmin sosiaalisessa mediassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Google Photos -sovelluksen musiikki on vapaata käytettäväksi sovelluksella tehdyissä videoissa ja näiden videoiden jakaminen sosiaalisessa mediassa on sallittua. Sen sijaan ko. musiikkikappaleiden yhdistäminen jollain muulla medialla tehtyyn videoon voi rikkoa tekijänoikeuksia.

Lähde:
https://productforums.google.com/forum/#!forum/photos