Otsikko
Mistä runosta: "Missä paasi paatea (paatta) koskettaa, kova tuuli käy louhikon yli", runon nimi muistaakseni Mänty kalliolla. Kenen runo? Ja mistä löytäisin…

Kysytty

Mistä runosta: "Missä paasi paatea (paatta) koskettaa, kova tuuli käy louhikon yli", runon nimi muistaakseni Mänty kalliolla. Kenen runo? Ja mistä löytäisin koko runon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä runoa ei ole tunnistettu. Jos tieto tekijästä löytyy, lähetän sen sinulle. Tuntisiko joku lukijoista runon?