Mistä olisi löydettävissä kansakoulunopettajiksi valmistuneiden nimet tai Opettajamatrikkeli vuosilta l940.

Kysytty

Mistä olisi löydettävissä kansakoulunopettajiksi valmistuneiden nimet tai Opettajamatrikkeli vuosilta l940.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsin tällaista luetteloa/matrikkelia useasta eri kirjastotietokannasta sekä internetistä, mutta en löytänyt mitään vuodelta 1940. Ehkäpä sotavuosina sellaista ei ole tehty. Kenties paras paikka etsiä kyseistä henkilöä olisi kyseisen kunnan arkisto.

0 ääntä

Kommentit

Kansakouluopettajien nimiä löytyy ainakin kansakoulukalenterista, joita on ilmestynyt eri vuosina. Mutta niissä ei ole valmistumisvuotta.