Otsikko
Mistä löytyy tietoa, mitä kaikkea voi kirjastosta lainata? ( Kirjojen lisäksi)

Kysytty

Mistä löytyy tietoa, mitä kaikkea voi kirjastosta lainata? ( Kirjojen lisäksi)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan, Hattulan ja Janakkalan kirjastojen yhteisestä Vanamo-verkkokirjastosta löydät tietoa, mitä kaikkea näistä kirjastoista voi lainata. Vanamo-verkkokirjasto on osoitteessa vanamo.finna.fi.

Valitse etusivulta hakupalkin alta Tarkennettu haku.

Sitten lomakkeella laita ensimmäisen hakupalkkiin *-merkki ja valitse valikosta se aineistolaji, joka kiinnostaa.

Esimerkiksi jos olet kiinnostunut Hämeenlinnan seudun kirjastojen lainaamista esineistä, valitse aineistolajiksi "esine" ja anna koneen hakea.