Mistä löytyisi videotallenteena 'Kaksi tavallista Lahtista' vuodelta 1960?

Kysytty

Mistä löytyisi videotallenteena 'Kaksi tavallista Lahtista' vuodelta 1960?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi näytelmää ei todennäköisesti löydy mistään videona, sillä sitä ei ole myytävänä Yleisradion tallennepalvelussa. Filmin nimi on Kaks tavallista Lahtista ja sitä voisi kysyä Suomen Elokuva-arkistosta, joka osti Suomen filmiteollisuus Oy:n. Arkiston sähköpostiosoite on: sea@sea.fi

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit