Löytyykö William Goldingin kirjasta Kärpästen herra video tallennetta Helsingin kirjastoista?

Kysytty

Löytyykö William Goldingin kirjasta Kärpästen herra video tallennetta Helsingin kirjastoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi video on olemassa: Kärpästen herra (Lord of the flies) USA 1989, ohj. Harry Rook.
Teoksesta Video-opas 95 käy ilmi, että elokuvasta ei ole lainkaan myyntikasetteja
eikä myöskään kirjastolevitystä, jäljelle jäävät videovuokraamot.