Otsikko
Mistä löytyisi tietoa nykypäivän Kreikan ruokakulttuurista? Jotain hyviä kirjoja esim.?

Kysytty

Mistä löytyisi tietoa nykypäivän Kreikan ruokakulttuurista? Jotain hyviä kirjoja esim.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin seuraavista kirjoista löytyy tietoja Kreikan ruokakulttuurista: Lakopulos, Kirsti: Tie miehen sydämeen kreikkalaisittain, 1989; Salaman, Rena: Kreikkalainen keittiö, 2003; Tuominen-Gialitaki, Merja: Kreetalainen keittokirja : terveen elämän avain, 1997;Maailman
keittiöitä: Kreikka : alkuperäisiä ruokaohjeita ja katsaus Kreikan eri alueisiin ja niiden asukkaisiin, 1997; Ljunggren, Hará: Ruokaretkellä Kreikassa, 1980. Voit tarkastaa kirjojen saatavuuden Hyvinkään kirjaston aineistotietokannasta: http://194.137.230.34:8005/intro?formid=form2&sesid=1065091163