Mistä löytyisi Mel Brooksin Mieletön maailmanhistoria -video?

Kysytty

Mistä löytyisi Mel Brooksin Mieletön maailmanhistoria -video?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen yleisistä kirjastoista ei löydy haluamaasi videota. Syynä tähän voi olla se, että kirjastot eivät saa läheskään kaikkiin elokuviin lainausoikeuksia. Kannattaa tiedustella Mieletöntä maailmanhistoriaa (History of the World, part 1) videovuokraamoista.