Saisinko listan suomalaisista elokuvista, joissa esiintyy Tauno Palo ja Ansa Ikonen yhdessä? Ja myös tiedon, mitkä ovat DVD:tä ja mitkä VHS-nauhoja.

Kysytty

Saisinko listan suomalaisista elokuvista, joissa esiintyy Tauno Palo ja Ansa Ikonen yhdessä? Ja myös tiedon, mitkä ovat DVD:tä ja mitkä VHS-nauhoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ansa Ikosen ja Tauno Palon yhteiset 12 elokuvaa ovat:

Kaikki rakastavat Vaala, Valentin 1935
Vaimoke Vaala, Valentin 1936
Koskenlaskijan morsian Vaala, Valentin 1937
Jumalan tuomio Särkkä, T. J.
Norta, Yrjö 1939
Serenaadi sotatorvella eli sotamies Paavosen tuurihousut Särkkä, T. J. 1940
SF-Paraati Norta, Yrjö 1940
Kulkurin valssi Särkkä, T. J. 1941
Vaivaisukon morsian Särkkä, T. J. 1944
Laitakaupungin laulu Laine, Edvin 1948
Professori Masa Kassila, Matti 1950
Isän vanha ja uusi Kassila, Matti 1955
Ratkaisun päivät Leminen, Hannu 1956
ks. myös www.elonet.fi

Video- ja DVD-saatavuus Suomen elokuva-arkiston Tenho-tietokannan mukaan
- Kaikki rakastavat video, Suomi-filmi
- Vaimoke, video, Suomi-filmo
Serenaadi sotatorvella, Video, Suomen filmiteollisuus
- SF-Paraati, DVD, Suomen Filmiteollisuus SF Oy
- Kulkurin valssi, DVD ja video, Suomen Filmiteollisuus SF Oy
- Vaivaisukon morsian, ei video, ei DVD
- Laitakaupungin laulu, DVD ja video, Suomen Filmiteollisuus SF
- Professori Masa, DVD, Suomen Filmiteollisuus SF
- Isän vanha ja uusi, DVD ja video, Suomen Filmiteollisuus
- Ratkaisun päivät, video, Suomi Filmi
HUOM. Vastaus kertoo sen onko videota tai DVD:tä ollut markkinoilla. Ei sitä onko videoita tai DVD:ta saatavilla 20.11.2006.