Mistä löytyisi kaavoja ja ohjeita 1:12 nukkekodin nuken vaatteisiin? Kirjoja, lehtiä, netissä?

Kysytty

Mistä löytyisi kaavoja ja ohjeita 1:12 nukkekodin nuken vaatteisiin? Kirjoja, lehtiä, netissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli omassa kirjastossasi ei ole seuraavia kirjoja ja lehtiä, niin niitä voi pyytää kaukolainaan:

Dodge, Venus A. : Dolls' House Needlecrafts: Over 250 Projects in 1/12 Scale

Sewing dolls' clothes: 27 projects to make in 1:12 scale

Malmström, Maria: Retroa nukkekotiin

Johnson, Sue: The Dolls' House Wedding Book

Lehtistä esimerkiksi Turun kaupunginkirjastosta löytyy  Dolls House World, jossa julkaistaan myös vaateohjeita.

Verkosta löytyy videotutoriaaleja esimerkiksi Youtubesta. Hakusanoina voi käyttää esimerkiksi "doll clothes tutorial 1:12". Kun löytää hyvän opasvideon, voi katsoa onko sen tekijällä muitakin.

www.youtube.com

Pinterest -verkkogalleriassa haun voi tehdä samoilla hakusanoilla.

www.pinterest.com

Verkkopalveluissa kannattaa hyödyntää mahdollisuus napsia kiinnostavat videot ja kuvat talteen omalle tililleen. Kiinnostavia kanavia voi myös tilata, jotta näkee heti uudet videot.

Ystävällisin terveisin,