Otsikko
Löysin netsitä kuvan pehmoista ja infon Pehmolelupaja 8-12-vuotiaille lapsille Soukan kirjastossa. Mistä voisin kysellä näistä kaavoista?

Kysytty

Löysin netistä kuvan pehmoista ja infon:

Pehmolelupaja
8-12-vuotiaille lapsille Soukan kirjastossa
Tule askartelemaan itsellesi pöllö, kissa tai vaikkapa pupu!
Kirjastolta saat käyttöösi materiaalit ja kaavat.
Voit tuoda pehmolelusi myös Soukan kirjaston pehmolelujen yöhön 30.8.
Tapahtumapaikka:Soukan kirjasto
Tapahtuma-aika:19.8.2019 klo 16.00 - 19.00
Viimeksi päivitetty 7.8.2019

Olisi kiva teettää näitä pehmoja mahd. koulussa. Mistä voisin kysellä näistä kaavoista? Voisikohan niitä vielä saada ilmaiseksi sähköpostiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti pajaa pitänyt henkilö on jo siirtynyt meiltä muihin hommiin. Hän on varmaan ottanut kaavat mukaansa, koska niitä ei löydy enää meiltä. Korona ja Soukan kirjaston muutto Lippulaivan kirjastoon on myös peittänyt kaavojen jäljet tehokkaasti.

Kaavat on alun perin hankittu maksulliselta sivustolta. https://www.snmstore.com/?category_id=6885267

Pehmolelujen kaavoja löytyy myös Helmet haulla. Hakusanat pehmolelut ja ompelu ja eläimet. Helmet hakutulos