Mistä löytäisin väitöskirjan jonka on tehnyt Marja Sihto ( helsingin yliopisto )ja mistä sen saisi kaukolainata.

Kysytty

Mistä löytäisin väitöskirjan jonka on tehnyt
Marja Sihto ( helsingin yliopisto )ja mistä sen saisi kaukolainata.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen korkeakoulujen yhteisestä tietokannasta Lindasta ei löytynyt Marja Sihdon väitöskirjaa. Lindasta löytyi Marita Sihdon väitöskirja "Terveyspoliittisen ohjelman vastaanotto", tarkoititkohan mahdollisesti sitä? Jos haluat kaukolainata kyseisen kirjan, ota yhteys lähimpään kirjastoosi.