Otsikko
Mistä löytäisin runon: "Livets vågor [lågor?] komma mig inte nära nu längre. Människor känner jag knappast heller kära nu längre. "

Kysytty

Mistä löytäisin runon: "Livets vågor [lågor?] komma mig inte nära nu längre. Människor känner jag knappast heller kära nu längre. "

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin ikivanhasta päiväkirjastani vastauksen. Runo on Nils Svanbergin kokoelmasta "På vakt" ja alkaa itse asiassa "Livets bilder komma mig inte nära nu längre."
T. kysymyksen lähettäjä