Mistä löytäisin nuotit Aarne Ahlapuron kappaleelle Kotikirkkoni Joulunkellot? Kiitos!

Kysytty

Hei! Mistä löytäisin nuotit Aarne Ahlapuron kappaleelle Kotikirkkoni Joulunkellot?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Tähän lauluun en löytänyt julkaistua nuottia. Laulu on kyllä levytetty. Sen on levyttänyt Luumäen viihdelaulajat vuonna 1981.

Laulun nimi on joissakin julkaisuissa "Kotikirkkoni joulun kellot". Laulu alkaa: "On joulu ja kuurassa koivupuut". Laulun on säveltänyt Aarne Ahlapuro ja sanoittanut Pentti Kelavirta. Pentti Kelavirran sanoitus on julkaistu lehdessä "Ylihärmän joulu 2012" nimellä "Kotikirkkoni joulun kellot".

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Nuo nuotit voivat hyvinkin löytyä minulta tai sitten enoltani Ossi Ahlapurolta 🤔
Kaivan hieman ukkini jäämistöä