Mistä löytäisin kaikkien Suomessa ilmestyvien ilmaisjakelulehtien yhteystiedot?

Kysytty

Mistä löytäisin kaikkien Suomessa ilmestyvien ilmaisjakelulehtien yhteystiedot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Kirjoitin Suomen journalistiliittoon ja kysyin heiltä neuvoja etsimiesi tietojen löytämiseksi.
Tässä ote saamastani vastauksesta:

Suomessa ilmestyy ainakin 110 erilaista ilmaisjakelulehteä.

Ilmaisjakelulehdistä 50 kuuluu Kaupunkilehtien Liittoon. Nimi on sikäli hieman
hämäävä, että kaikki kaupungeissa ilmestyvät ilmaisjakelulehdet eivät
kuulu tähän liittoon.

Kaupunkilehtien yhteystiedot saat varmasti kaikkein helpoimmin suoraan
Kaupunkilehtien Liitosta:

Kaupunkilehtien Liitto
Yliopistonkatu 31
20100 Turku
puh. 02-2512570

internet-osoite (lehtilista on netissäkin ja myös linkit jokaiseen lehteen!):
http://www.kaupunkilehdet.net
e-mail: kaupunkilehdet@pp.kolumbus.fi

Inforviestintä Oy -niminen firma julkaisee joka vuosi erinomaisen (joskin valitettavasti maksullisen)
Kuka media-hakemiston.
Firman taustalla ovat Taloudellinen Tiedotustoimisto ja
ulkomaankauppaa edistävä Finnfacts.
Kuka media -hakemisto on käytännössä kolme
kätevää kirjaa, joissa on yhteystiedot jokseenkin kaikkiin suomalaisiin
television, radion ja lehtien toimituksiin.

Lisäksi Kuka media -hakemistoon liittyy samaan hintaan ("lisenssiin") saatava
verkkopalvelu, jolla kyseiset tiedot voi hakea myös suoraan internetistä.

Kuka media-hakemistoa voit tiedustella osoitteesta
Inforviestintä Oy
Et. Makasiinikatu 4
PL 147, 00131 Helsinki
Puh (09) 1315 1513
Fax (09) 651 525

Heillä on myös kotisivut internetissä http://www.infor.fi

Toivottavasti näistä tiedoista on sinulle apua!

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit