Haluaisin saada tietooni kaikki Länsi-Suomen Läänin ilmaisjakelulehtien nettiosoitteet ja jos mahdollista, niin myös puh.numerot ja katuosoitteet.

Kysytty

Haluaisin saada tietooni kaikki Länsi-Suomen Läänin ilmaisjakelulehtien nettiosoitteet ja jos mahdollista, niin myös puh.numerot ja katuosoitteet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomessa ilmestyvien ilmaisjakelulehtien yhteystiedot löytyvät ainakin teoksesta Ilmoitushinnat 2002 : printtimedian perushakemisto. Teosta julkaisee Levikintarkastus Oy.
Kirja on luokassa 07.1 mutta Turun kaupunginkirjaston pääkirjastossa teos on toisen kerroksen lehtisalissa lehtihyllyjen yhteydessä. Teosta voi lukea ja kopioida täällä, lainattavaa kappaletta meillä ei ole. Ilmaisjakelulehtien tiedot löytyvät sivuilta 83-107.

0 ääntä

Kommentit

TAT Palvelu Oy julkaisee vuosittain kätevää KukaMedia-hakemistoa, johon on koottu lähes 4000 yhteystietoa eri medioihin. KukaMedia löytyy myös verkkopalveluna, ja se sisältää mm. paikallis- ja ilmaisjakelulehtien tietoja. www.kukamedia.fi