Missä kansanopistoissa tai sen tasoisissa oppilaitoksissa järjestetään lehtikirjoittamisen koulutusta (mielellään noin vuoden linjoja, ei lyhytkursseja)?

Kysytty

Missä kansanopistoissa tai sen tasoisissa oppilaitoksissa järjestetään lehtikirjoittamisen koulutusta (mielellään noin vuoden linjoja, ei lyhytkursseja)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sivusto kansanopistojen linjoista vuosina 2004-2005 löytyy osoitteesta http://www.kansanopistot.fi/fin/skyreg/linjat/2004_2005.pdf
Sivulla 14 on lueteltu linjat aihepiireittäin.

Googlaamalla asiasanalla Lehtikirjoittaminen löytyy myös sopivia viitteitä. Vielä mainitsisin suurempien yleisten kirjastojen opintohyllyt, joista löytyy tarkempaa tietoa.