Mistä löytäisin hyvää tietoa erilaisista kampauksista? (juhla,arki,kampausten historiaa)

Kysytty

Mistä löytäisin hyvää tietoa erilaisista kampauksista? (juhla,arki,kampausten historiaa)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä pieni otatanta niistä kampaksia ja hiuksia käsittelevistä kirjoista, joita on tarjolla pääkaupunkiseudun HelMet-tietokannassa: www.helmet.fi Mikäli kirjoja ei löyty omasta kotikirjastostasi, niistä voi tehdä kaukolainapyynnön kotikirjaston välityksellä.
Hiustrendit. 2007 : Helmikuu-maaliskuu: Wirham, Essex : Haversham Publications, 2007;
The story of costume / John Peacock: London : Thames &Hudson, 2006;
Tukka hyvin? / James Innes-Smith ja Henrietta Webb : Helsinki : WSOY, 2003;
Patrick Cameron dressing long hair / Patrick Cameron and Jacki Wadeson: London : Thomson, 2002;
Hair flair : style secrets of the professionals : how to have healthy, great-looking hair / Jacki Wadeson : London : Southwater, [2001];
Hair secrets / Maggie Jones : London : Collins & Brown, 2000;
Hairdos : New York : Stewart, Tabori & Tang, cop. 1999;
Haircults : fifty years of styles and cuts / Dylan Jones : London : Thames and Hudson, cop. 1990;
Historialliset päähineet, kampaukset ja korut / S. P. Skolnikov ; [julk.] Ammattikasvatushallitus ; [suom. Tuula Hillebrandt];

Lisää aihetta käsittelevää aineistoa voi etsiä Helmet-tietokannasta (www.helmet.fi) menemällä sanahakuun ja kirjoittamalla hakukenttään esim. ”kapukset” & ”historia”