Miten suomalaiset naiset ovat laittaneet hiuksiaan 1970-1990 ja mistä löytäisi tietoa suomalaisten naisten hiusten laitosta 1920-luvulta nykypäivään?

Kysytty

Miten suomalaiset naiset ovat laittaneet hiuksiaan 1970-1990 ja mistä löytäisi tietoa suomalaisten naisten hiusten laitosta 1920-luvulta nykypäivään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi Taina Luoman kirjassa "Muoti-ilmiöitä antiikista nykyaikaan" löytyy paljon tietoa ja kuvia kampauksista 1920-luvusta 1980-lukuun. Ruotsinkielisessa kirjassa "Modiga frisyrer och friserat mode" löytyy paljon kuvia kampauksista myös nykyajasta.